Dödsryckning

...skapat av efterdyningarna av ett nattpass.

Lyckades snubbla in på en härlig version av Hey Boy utav Torgny Melin's. En version som skulle få självaste Leffe-Lok att få svårigheter att hålla både dansben och trall-tungan i styr.

Jag kan förstå att ni nu känner ett visst behov av att lyssna på denna låten och den ska ni självklart få av mig om en liten stund. Som den gode samariten jag är så har jag valt att dra ut på detta stycket lite, för att få en bild av ett mer välfyllt blogginlägg, men här har ni den video ni så trånande har sökt:



 

På annan front så har det bokats både resa till Pisa och Barcelona, trevlans! I Pisa ska det ses på torn medan den andra staden ska få stå för den lite mer manliga underhållningen, Fotboll. Vem vet, vi kanske till och med få se Mr. Zlarre själv inta det gröna gräset. Den som lever får se.

 

PS: Vet ni vad det är för dag i Pisa? Fred-ag. HAHAHA.

 

//Didde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0