Lista

Lovar du att vara ärlig? Ja

Du heter: Mattias Gustaf Didrik Didriksson

Smeknamn: Didde

Låt som när du är ledsen sörjer till: Enslavement of Beauty - The Fall and Rise of Vitality

Beroende av: Luft

Vad tror folk om dig: 'Den där killen, han är grym'

Stämmer det: Oftast, förutom när jag gråter som en flicka till 'Marley and Me'

Vad får du oftast komplimanger för: 'Du ser längre ut på TV'

Vad säger du för att imponera på någon: Jag har PS3.

Hur imponerar man på dig: ...Jag också.

Brukar du skratta för dig själv: Ja

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: 'Jag har mailat dig :)'


Var bor du: St Julians

Trivs du där: Jo då

Äger du några converse: Nej

Sprit, cider, vin eller öl: Öl

Brukar du bli för full: Nej

Är du allergisk mot något: Let's Dance

Hur svarar du i mobilen: Hallå!

Antal timmar sömn inatt: 25h

Brukar du komma i tid: Oftast

När mår du bra: Newcastle på TV och en öl i handen.

När blev du fotad senast: Några dagar sedan kanske, nyår? Vet inte.

Hur känner du dig nu: Trött

Kommentarer
Postat av: gullan

buuuu

2010-01-18 @ 10:05:41
Postat av: Linnea

HAHAHA "...jag också" hahaha

2010-03-14 @ 13:06:05
Postat av: Didde

HAHA

2010-03-15 @ 07:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0