Uppdatering

Hej hej Bloggen.

Min dag idag har varit bra. Jag vaknade tidigt och kunde inte somna om. Cirkus 30 minuter senare gick strömmen, och det tog ungefär ytterligare 5h innan den skulle levereras genom rören igen. Men jag blev inte irriterad, jag såg det som en möjlighet att vara lite kreativ. T.ex. så köpte jag en kaffe nere vid strandpromenaden och rökte ofantliga mängder mycket ofarliga cigarretter.

Utöver detta så hann jag självklart med att läsa lite böcker, köpa en baguette ( ? ) och en delikat ost till denna. När jag kom hem ratade jag osten för Den Glada Kossan istället.

Den är fin den där kossan:

Muuuu


Kommentarer
Postat av: berra ostmannen

Vilken kreativ dag! Glada kon är ändå en ytterst delikat ost.

2010-12-08 @ 12:10:22
Postat av: Tim

Ifall Barra som dricker vin och äter ost på wacken säger att det är en bra ost kan jag inte annat än bli intresserad av att smaka, skicka mig en låda vettja!

2010-12-21 @ 10:06:32
URL: http://tokyojackie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0