Flämtande Flamma

Nytt blogginlägg.
Det vet vi alla vad det betyder - ännu ett nattpass.

Jag har verkligen inte haft lust att blogga, alls, inte ens nu, alls. Man har inte mycket att skriva om på en blogg. Intresserar man sig inte för online-shopping av glittriga rosa saker är det svårt att pumpa ur sig nya saker hela tiden.

Jag kan meddela att min bloggar-flamma klämtar efter luft. Men som det gamla ordspråket lyder - Även en flämtande flamma kan starta en skogsbrand.

Tänk på det ni!

Snart växer familjen med 1.

//Mattias

Kommentarer
Postat av: Pix

Wohow, du vet... jag uppdaterar din blogg minst två ggr per dag i hopp om nytt inlägg. AND HERE IT IS!!!



THANK YOU DEAR FRIEND:

2009-09-23 @ 15:33:28
URL: http://tvatussilagos.blogg.se/
Postat av: gullan

Som en vaktmästare utan sin vaktel kämpar du emot antibloggismen. Stort.

2009-09-24 @ 08:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0