Packa Poooooow

Då sitter man här igen då.
Eller här igen har jag nog inte rätt att säga ännu.

Vi börjar om.


Då sitter man här då,
På jobbet.

Jag lyssnar just nu på Metallicas  Ecstacy of Gold intro för att sedan slussas vidare till Enter Sandman.
-Originell låt att lyssna på Didde, verkligen.
Jo jag vet, snudd på klichéartat att ens nämna det, men sitter man på jobbet och brainstormar musik är det så det blir.

Påtal om brainstormad musik, Jag, Simo samt Dunken bestämde oss en förmiddag för att plocka ihop varsin Spotify playlist. Temat var '5 Classic Songs - But not the obvious ones'.
Kommer inte åt listorna just nu då Spotify inte är tillgängligt - men ni kan åtminstone få min!

Listan, utan kronologisk ordning:
  • Muddy Watters - Mannish Boy
  • Lou Reed - Take a walk on the wild side
  • The Good, The Bad and the Ugly - Ecstacy of Gold
  • Pearl Jam - Jeremy
  • Solomon Burke - Everybody needs somebody to love
Där har ni min lista. Vad tycks!?
Kommentarer välkomna!

Så vad är nytt?
Vi har flyttat in i den nya lägenheten, börjar lite smått att vänja sig. Men långt ifrån hemma ännu.
Har ringt och beställt internet samt tv idag också.
Eftersom Johanna fortsatte med tjatet om det största sportpaketet fick det bli så. Jag fick filmpaketet som en tröst och för halva priset - jippiekayey motha fuckah.

Moa är på besök. Hann vänta på henne, gå med henne till huset, samt gå ut och köpa vatten och pasta. Sen bar jag iväg till jobbet.

Väl på jobbet får jag reda på att strömmen kommer att gå runt 10.
Vad ska göras då?
Pokerturnering!
Nu inväntar vi pokerturneringen.
Där ska jag förlora insatsen.

....och så är vi tillbaka där vi började.
Vilken härlig resa med Didde. Eller hur?


//Didde


Kommentarer
Postat av: Linnea

Gillar att du är på G igen i bloggens dagar!

2009-05-21 @ 22:50:51
URL: http://iambatman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0