For The Ladies

Ibland så måste man höja mysfaktorn här på bloggen.
Denna dagen är en sådan dag och vad passar då inte bättre än att försöka fota kattungarna som inom en snar framtid kommer härska över Opal Court trakterna.

Som en väldigt otränad och klumpiga soldat smyger jag mig fram med kameran i högsta hugg medans Modern slickar sina Ungar. Plötsligt stiger spänningen. Alla sinnen spänns. Öron spetsas. Soldaten är upptäckt och Modern beodrar sina Ungar till en taktisk reträtt. Soldaten greppar det sista halmstråt och gör ett krafttag för att få sitt byte att fastna på film, Bilden blir suddig. Men tittar man noga, kan man se Catpack med Modern i spetsen lurka i sitt gömställe:



Catpack


Typiskt mig.
Försöker man göra ett mysigt inlägg, så målar jag upp någon sorts militäroperation.
Jaja, ni fick ju nästan se kattungar :)

//Didde

Kommentarer
Postat av: nea

hahah jag älskart!

2009-05-30 @ 18:40:23
URL: http://iambatman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0