Worst Blowjob EVER

Ännu en sådan dag.
Då du går in med goda intentioner, men kommer endast ut med ett stort INGET.

Min dator har om man ska ta det lite i underkant - varit sådär, ett tag. Jag bestämde mig för att åtminstone försöka göra saken en aning bättre.

Vad tror ni kan göra att värmeledning osv blir konstigt?
Vad tror ni är allas problem när det kommer till datorer?
Damm såklart.
Alltid detta jävla damm. Jag hatar det, Mamma hatar det, och personerna på 'Hur Rent Är Ditt Hus' - Dem hatar det MASSOR.

Så jag gjorde som alla hade gjort  min situation, blåste.
Jag blåste för glatta livet. Jag blåste så hårt. Så jag hade en vidvinkel närmare 360 grader än jag någonsin haft. Det säger också en del. Jag blåste faktiskt så hårt, så min lungkapacitet minskade med 10%, kom ihåg detta nästa gång ni klagar på min kondis. Det är inte lätt med så liten lungkapacitet.

Saken med min dator dock, är att den inte hade så mycket livskraft kvar. Min blåsning resulterade helt enkelt i att den stannade helt. Inte datorn. Fläkten.

Positivt dock - Den har aldrig varit så här tyst.

//Mr. Fix-It.

Kommentarer
Postat av: LLL

HAHAHAH , det kan aldrig vara bra?!



du får ta och träna upp LUNGKAPATZITÄTÄN!

2009-03-12 @ 08:59:10
URL: http://storahingstbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0