Hej Mamma

Då har det hänt det vi alla fruktade.
Mamma har hittat in till bloggen, och vi alla står och trampar på samma ställe av oro och förväntan inför vad som kommer att hända härnäst.

Jag vet om att ni är olidligt spända - Men faran är inte så stor som man kan tro. Jag har lokaliserat vem som gav ut informationen, och jag har satt en plan i rullning as we speak.

Då jag vet att min mor läser denna blogg, så borde man egentligen passa på att skicka ut lite pikar, Men några sådana har jag självklart inte.

Hey, here's a fun fact!

  • Gånger Mattias fick åka utomlands på semester: 0
  • Gånger Nina ick åka utomlands på semester: 4+ and still counting.
Bara så ni vet!

//Mattias

Kommentarer
Postat av: Glenn

Så här överraskande var Manchster Uniteds förlust:

1–4 är Uniteds största hemmaförlust sen Premier League startade 1992/1993. När Steven Gerrard satte 1–2 på straff var det första gången den här ligasäsongen som en engelsman gjorde mål på United. För att hitta United största hemmaförlust någonsin får man gå tillbaka ända till 1927 då United fick styk av Newcastle med siffrorna 1–7. Förlusten mot Liverpool är den blott åttonde under de senaste tio åren då United förlorat en match trots att de någon gång under matchen varit i ledning. Senast United misslyckades med att behålla en ledning var också det mot Liverpool. I september 2008 förlorade United med 1–2 trots att laget inledde målskyttet. 14 Mar 2009 Manchester United–Liverpool 1–4.





Didde.. Kolla vilka som spöat man u med 7-1 ;)

2009-03-16 @ 08:29:28
Postat av: Gullan

dags o fixa tidsmaskin!

2009-03-17 @ 08:25:30
URL: http://dublingullan.blogspot.com
Postat av: Sjön

Du vill ju inte ens följa med dem på semester ju! :D

2009-03-17 @ 10:10:05
Postat av: Didde

Haha absolut, men 1927 Glenn!

Ser ut som att man får spendera nästa säsong nere i Blaskligan...

2009-03-17 @ 12:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0