Matlådor åt Folket

Igår och idag har vi varit duktiga. Sjukt duktiga.
Hela frysen är fylld med matlådor bestående av Carbonara, Bolognese och någon sorts korv och pasta mix.
Sjukt bra!
För att toppa av det gjorde vi dessutom fläskkotlett med potatisgratäng.
Så gott så det liknade ingenting!

Johannas syster + make är under helgen på väg hit. Om jag har förstått mina intryck rätt så är det en fruktansvärt orolig kvinna. Som oroar sig över allt. Jag misstänker att jag får hålla mig i skuggorna hela veckan för att inte göra henne upprörd. Men nog om det.

Det är sjukt varmt här inne. Elräkningen säger åt oss att inte ha AC'n på. Men ska sanningen fram så händer det med jämna mellanrum att AC'n åker på. Det stämmer också oftast överens med hur johanna jobba. Konstigt det där.

Imorgon spelar Sverige semin. Får skämmas lite eftersom jag inte lyckats pricka in en enda match hittils - men av vad jag har hört så spelar vi riktigt bra. Ska bli kul att se semi-finalen när vi har hemmaplan. Mot england dessutom. Sverige brukar kännas heta med dem, hoppas på vinst såklart!

För att befria min rygg såhär i slutändan av min blogg - Sofia om du läser detta:
Jag tror inte du är en ond människa. Snälla. Slå mig inte.

//Diffe

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha jävla knäppskalle.

2009-07-09 @ 13:10:20
URL: http://metrobloggen.se/sofialarsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0