Den Andra Natten

Denna natten har onekligen varit en aning tyngre.
Kom hem och var inte direkt trött. Sov några timmar för att sedan knata upp igen. När väl Johanna lämnat huset dock, sov jag dåligt, men mycket.

Resultatet?
Mycket trött Didde inför andra natten på nattskiftet. Nu är det dock bara runt 2h kvar och med en planerad service klockan halv 8 får man nog glida hem lite tidigare än väntat dessutom. Sitter och kollar på The Rock då det inte är så mycket att göra, skön film som det var längesedan man såg. Jag älskar att man kan streama film på nätet. Nattskift förut måste sugit!
Det kanske var på den tiden man kunde uppskatta konst. Man hade nämligen inte mycket bättre för sig än att stirra på samma tavla i flera timmar.

En del härliga citat från The Rock dock, eller vad sägs som denna:

-Your best!? Losers always go on about their best.
-Winners go home and fuck the prom queen!

Kan det vara Niklas Burs bästa film?

//Didde

Kommentarer
Postat av: Pix

Didde, seriöst.... sluta jobba natt.!!!!

Jag har ingen att tjata med på dagarna längre. kom tillbaka. jag saaaaknaaaaar dig!!!!

2009-06-25 @ 14:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0