De Små Sakerna i Livet.

Återigen en natt-skifts uppenbarelse.
Livet blir bara bättre och bättre ju mer timmarna går. Jag vet inte om det är brist på sömn, eller om det är den ökade mängden kaffe men uppenbarelserna fyller mig som Paris bl....äh glöm det.

Jag satt hur som helst och kollade på Simpsons och in tickade ett mail.
-Vad må denna elektroniska post föra med sig för nyheter jag ej må ha hört innan?

Först måste ni förstå att jag svarade denna människa tidigare under natten:

-Dina pengar finns på kontot imorgon svarar Didde.

-Finns det någon chans att jag får dem under dagen idag istället? Frågar mannen.

-Jag menade naturligtvis under dagen. Jag har jobbat natt-skift och är kvar på Söndag, svarar Didde.

-Stackare :D Hoppas inte du får betalt i bonuscash svarar mannen, och lägger kort därefter till 'Glad sommar och tack för snabb hjälp.

Vem är denna Mannen som uppträder så beundransvärt mot Didde frågar ni er?
Det lär vi nog aldrig få veta.....aldrig....få.....ve..


//Didde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0