Johannas Stora Dag!

Idag fyller Johanna år, stort grattis till henne!
Tråkigt att hon jobbar, tråkigt att jag jobbar.
Ännu tråkigare att vi jobbar om varandra, hon jobbar tidigt, jag jobbar sent.

Förutom det, snäppet värre än tråkigt och nästintill dåligt är att jag igår natt glömde säga grattis, och att jag även glömde det imorse. Skäms på mig.
Tur dock att jag vägde upp det med bravur! Var så säkra.


Något som har slagit mig är att jag alltid säger fel till Filip och Fredrik. Det är inte alls konstigt egentligen, eftersom de passar i varandras namn så pass mycket bättre. Kolla själva bara:

Filip & Fredrik

                                                          Filip?                                          Fredrik?


De passar visserligen i namnen, men dock bättre i varandras namn. Jävla lurigt.
Tror det är läge att de börjar köra med sina andranamn istället. Detta håller nämligen inte.


Några av er kanske har hört mig nämna detta någon gång redan, men jag läste någonstans att charm varar i 15 minuter.
Detta är anledningen till att jag pratar så mycket, jag måste nämligen snitta runt 16.

//Didde
 

Kommentarer
Postat av: Nea

instämmer lite

2009-07-24 @ 12:20:02
URL: http://iambatman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0