Upp och Ned

Livet går verkligen upp och ned, så är det bara. Den första personen som sa det - och myntade uttrycket - var egentligen inte speciellt smart. Han bara påpekade det uppenbara. Lite som hela min blogg. Jag är hyfsad på att peka på uppenbara saker tycker jag allt.

Till exempel kan jag säga det som många gått och tänkt på länge,
-Hannes, du är sämst.

En annan,
-Nyår är överskattat.

....och för att verkligen lägga lite mer vikt på det, Grease är värdelös.

För att gå tillbaka till den osynliga röda linjen i detta inlägg,
-Hur kan du veta att den är röd om den är osynlig, säger ni då.
Ja.
Det är en riktigt bra fråga som ni absolut har rätt att ställa, men i grund och botten landar vi på att detta är min blogg, så jag tycker ändå att jag har rätt att välja färg på min egna tråd.
Nog pratat om det.

Jag har upptäckt att nedgångarna alltid kommer som en motreaktion till uppgångarna. Dagens nedgång beror endast på grund utav gårdagens Öl-uppgång. Dumt. En annan nedgång för dagen är att det nu är min tur att sova på madrassen som läcker, men har man ätit av den goda frukten - får man vänta sig lite skit.

Det uttrycket myntade jag.

Jag upplyser copyright.

//Mr. D

Kommentarer
Postat av: Cindy

Haha XD Grattis till madrassen :P

2009-02-16 @ 11:16:31
URL: http://www.nogg.se/babyballerina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0