If We Are Talking Extreme - We are Talking EXTREME.

Sitter och tittar på Discovery medans jag har tråkigt. Extreme Survival, den killen är helt sjuk. Jäklar vad duktig han är på att överleva, men lite udda är han nog.
Jag började först reagera när dem var ute på något riiiiiktigt kallt ställe, han skakar, han har blåa läppar men uttrycker ändå med ett mycket snett leende: "There is something satisfying of digging your own snowcave." Vet inte riktigt om han kallade det snowcave....men ni förstår poängen. Han gör allt för att överleva. Innan han gick och la sig så kissade han i sin vattenflaska. Hoppas han sköljer den väl efteråt men man ska väll inte vänta sig något, nåt säger mig att han vill ha vitaminerna...

Tänk ändå att bestämma sig för att bli så pass bra på något. Den här killen han har bestämt sig för att leva med naturen, och nu jäklar lever han med naturen. Alltid när jag bestämt mig för något - blir det halvdant efter att jag upptäckt att jag inte blir helt sjukt bra på en vecka. Så är det med gitarren som nog finns kvar här hemma, kanske skateboarden som aldrig fick mer än 1h sammanlagt, dock aldrig inlines-bandy. Där äger jag er.

//Mr. Rollah.

Kommentarer
Postat av: Gullan

Får man tacklas i inlines-bandy? Isf äger jag dig :p

2009-02-06 @ 10:58:26
URL: http://dublingullan.blogspot.com
Postat av: Didde

Du kan ju försöka när jag åker åttor runt dig Gullan ;)

2009-02-06 @ 11:29:34
Postat av: Cindy

Men han brukar ju dricka sitt piss :P

2009-02-06 @ 14:12:36
URL: http://www.nogg.se/babyballerina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0