Howay the lads!

Jag vet att ni inte är ett dugg intresserade.
Jag vet också att jag måste förbise det just nu, ingen annan är vaken nog för att kunna stå ut med mitt tjat.

Största derbyt under säsongen är här - och det kunde inte kommit under mer oviss tid. Transferfönstret precis i slutskedet, skador som vanligt, endast två poäng ned till strecket. Tre poäng är ett måste här. Hoppas hoppas.

Den som har vägarna förbi - eller vill ta omvägen. 14:30 bänkar jag mig framför TV'n. med eller utan Dig för att kolla på det derby som var nära på att skrivas in i grundlagen som ett måste.

Newcastle - Sunderland!

Jonas



HOWAY THE LADS!



Kommentarer
Postat av: Not Didde

Go magpies!

2009-02-03 @ 23:50:35
Postat av: Didde

Thanks awesome guy that isnt me!

2009-02-03 @ 23:50:45
Postat av: gullan

hur gick det?

2009-02-04 @ 12:14:21
URL: http://dublingullan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0