Han har Landat

Ufyllnad.
Det är egentligen vad detta inlägg handlar om. Inte att jag fyller ut för att bloggen ska se uppdaterad ut - utan för att jag har jäkligt tråkigt. Folket i huset är mer eller mindre sovande vid det här laget, medans jag är både trött och fruktansvärt osugen på att sova.

Jag vill göra allt och ingenting.

Undra om det är för att jag har gjort så jäkla lite på sista tiden?
Eller är det för att det är sjukt kallt i lägenheten?

Eller är jag bara dumtrött?

Oavsett så lever jag, och till allas förvåning regnade det när jag landade i Dublin.

//Mattias

Kommentarer
Postat av: Gullan

Välkommen broder =)

2009-02-09 @ 08:54:05
URL: http://dublingullan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0