Bending the Curves.

Ping.


Pong.
Kände att det var läge att rubba er. För inte var ni beredde på den misstänker jag?

Jag vaknade relativt tidigt och bestämde mig för att bli lite mer upplyst. Sagt och gjort - jag hittade en torrent som hade 536 olika ebooks angående konstiga ämnen. Konstiga ämnen?
-Ja konstiga ämnen.
Det är bästa sättet att förklara det på. Den hette bara ebooks, men det är verkligen MYCKET lustiga saker här.

Boken jag bestämde mig för att läsa igenom imorse hette - How to open your third eye (insert random anal related joke here ) - och handlade om att vi människor är egentligen andar som lever i fysisk skepnad. Kroppen ska tydligen vara som ett fordon.

Om det fungerar eller inte - ja DET får ni läsa själva!
Som hon som jobbade på biblioteket brukade säga.

Det intressanta i denna samlingen är dock hur många försöker tackla sig på det omöjliga ämnet:
  • The Secret Language Of Women
  • How To Get The Women You Desire
  • The Holy Book Of Women
...och det finns fler.
Hur tusan kan de på fullaste allvar tro att de förstår sig på kvinnor?
De är antingen helt bombade i huvudet. Eller så är de genier. Jag tror nästan det är vetenskapligt bevisat nämligen, att kvinnor kan man inte förstå, och jag har svårt att se ljuset i slutet av tunneln som ska symbolisera 'kvinno kartan', och då menar jag inte den dem får i Tillsammans.

//Mr. L.

Kommentarer
Postat av: Gullan

Mr. L.? Nu får du allt ta och förklara dig. Love? Lubricator? No comprendo.

2009-02-11 @ 11:50:39
URL: http://dublingullan.blogspot.com
Postat av: Mr. L

Att förstöra mystiken vore ett grovs misstag Gullan.

2009-02-11 @ 14:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0