Tjat som ger Resultat.

Det har tjatats overkligen mycket på sina håll. Vilket kanske kan förstås med tanke på att jag inte har uppdaterat denna rackare på en tid som om några dagar skulle motsvara tiden det tog för Vänner att sluta gå på Irländsk TV.

Jag landade igår runt sjutiden för att finna min blivande VD stå med en skylt med namnet GNUF samt Mathias. En aning trött av flyget och resan så bestämmer jag mig för att inte påpeka det uppenbara stavfelet, utan tacklar det som en man. Han bjuder hem mig och visar mig mitt rum. Väldigt fint för övrigt.

Stiger upp efter en relativt bra natts sömn och åker med min VD till jobbet, vädret är inte grymt men ändå helt okej. Så det är inget jag kan bli jätteledsen på men jag kommer också få en förbättring, bra på gott och ont alltså.

Spenderade dagen med att lära mig saker och spela poker på arbetstid, helt okej. Efter det så knatade jag längst med havet och bestämde mig för att ta en burgare - jag vet inte om det var något fel på den, den smakade okej först. Men efter ett tag blev jag lite illamående och jobbar nu en massiv huvudvärk.

Men samtidgt - Newcastle spelar en ödesmatch om 7 minuter. Så min dag kunde varit tråkigare!
Dessutom kommer Johanna om några dagar :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Då ska vi dricka öl på uteserveringar för småpengar och bli bruna i solen!

2009-04-27 @ 22:33:53
Postat av: LLL

detta var inte okej! var är bilderna?????

2009-04-28 @ 00:03:04
URL: http://bestehest.blogg.se/
Postat av: Chiz Niz Hänniz

Tja, du kom fram i ett stycket iaf och det är ju bra!

Fick ett sms igår och blev bjuden på en resa till Malta den 18 - 21 Juni av mor. (Midsommar)

Osäkert vart vi ska bo men vi har hittat några som verkar bra, Det bästa var inte i Slema dock men är ju ingen jätteresa dit isf.



Vi bokade igår då det blir av iaf. Hoppas du skaffat boende då! Är ju inte där sålänge men kanske kan ses en-två dagar iaf. Får se vad vi ska göra. Lycka till med allt! Ciao

2009-04-28 @ 11:53:23
Postat av: The real LLL

Rooooligt med en uppdatering!!

Låter härligt som tusan, akta dig för grisinfluensan!



Kram kran!

2009-04-28 @ 20:45:30
URL: http://iambatman.blogg.se/
Postat av: Dunkan

Flyttar Johanna också dit? :O

2009-04-29 @ 09:22:00
Postat av: Mayer

Var fanken är du ?! :P

2009-04-29 @ 18:41:41
Postat av: Jönsa

Bra Didde!

2009-05-05 @ 21:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0