Motarbetning och Skepticism

Så log fru fortuna mot oss. Vädret är molnigt men godkänt. Tyvärr motverkades vi utav försvunna eller slängt material vilket resulterade i att vi fick tackla den lite mer planerande delen av projektet. Vi har nu börjat skriva på ett dokument som sammanfattar alla problem vi kan tänkas få under resans gång.

Dokumentet är oroväckande långt och det är mycket vi måste ta tag i. Jag tog kontakt med ett antal personer som var insatta i ämnet, och utan att avslöja för mycket visar jag här ett utdra ur ett av hans svar:


"I fel väder skulle jag säga att detta är både dumt och farligt."

Ajdå.

Eller för att inte tala om den här passningen:

"Händer det något så är det upp till dig att klara det hela. Räkna inte med någon snabb hjälp."

Spänningen är olidig.

Kommentarer
Postat av: Cindy

Ska du bli elektrifierad? :) (In case of lightning)

2009-04-08 @ 13:11:28
URL: http://www.nogg.se/babyballerina/
Postat av: Gullan

Jag tror på resa till Svalbard!

2009-04-09 @ 12:31:37
URL: http://dublingullan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0