2-0

....Till Karma that is.
Fick ett samtal idag som berättade för mig att jag ska på en andra intervju uppe i Stockholm den 16:e. Som att inte det räckte så skickade Rickard Alexander Andersson en länk till mig - där jag fick reda på att jag har runt 900 euro att plocka ut av skatten från min tid i Irland. Härligt härligt. Om nu dessa pengar verkligen tickar in, och om Karma är snäll nog att ge mig jobbet också. Då börjar tiderna ändras!

Förövrigt kan jag meddela att även idag steg jag upp tidigt - halv 7 om jag minns rätt - och även idag sprang jag en runda.
Benen klagar som tusan och skriker efter mitt förra liv. Men jag ger inte upp. Jag siktar ju ändå på Atlas, killen som tog Världen på sina axlar!


Kommentarer
Postat av: Dunken

Vem är Rickard!?

Förövrigt så behöver det ju inte vara examt så mycket! Tror du får en mer noggran "estimation" senare :D

2009-04-03 @ 09:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0