Regredior Rex Regis

Jag vet att jag inte bloggat på länge.
-Jag hatar alla bloggare som bloggar för bloggandets skull. Som Johannas syster skulle sagt. Men jag är inte som Amanda inte, nej. Jag tycker faktiskt det är något sorgligt med en död blogg, åtminstone utan ett värdigt slut.

Jag har funderat lite på min bloggs värdiga slut, och har nog kommit fram till ett. Detta slut skulle jag inte vilja kalla ett slut, utan snarare en väg till något annat. En fortsätting i annan ände, men ändå samma liga. Jag skjuter älgen för att gå på björnen. Släpper stigen, för att finna vägen.

Jag skulle kunna sitta hela dagen och skriva bra jämförelser, men jag har helt enkelt ingen ork för mer. Om ni nu mot förmodan missat det, så har jag ett nytt projekt pågång...troligtvis med ungefär samma tema, vi får väll se när jag väl orkar ta tag i det. Men det kommer. Kanske.

//Reg Regis.

Kommentarer
Postat av: SoFIa

Wow, din blogg är nästan bra.

Synd att den rör sig lika fort som tanter skenar.

2008-10-30 @ 23:29:09
URL: http://metrobloggen.se/sofialarsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0