Mjölby har blivit kallt.

Återigen längesedan jag bloggade. Det har blivit lite av min grej, tror jag ska fortsätta på det spåret. Inte lika ansträngande så. Hursomhelst ( i ett ord? tre ord? Äsch.) så är jag i Sverige nu. Det är precis som jag väntade mig.

Jag är tillbaka i mitt gamla pojkrum, det har blivit gästrum nu, vilket passar då jag faktiskt figurerar som en gäst. Förutom att jag inte får frukost på sängen. Tråkigt.

Hade jag bott i Stockholm hade jag här citerat låten "Stockholm har blivit kallt" utav andra tredjedelen i GES, men nu bor jag i Mjölby och jag tror nästan det är kallare här. Mindre folk som värmer upp luften.
Lite tråkigt att det dessutom inte finns några låtar om Mjölby, förutom EN. Den låten handlar också om vädret såklart, vi är ju svenskar. Dock passar den inte alls, den handlar om att det är 10 grader varmt när man sätter sig på bussen till Mjölby och ungefär 20 grader plus när man stiger av. Låten är ungefär 20 sekunder lång och gjord av En Tallrik Kräm.

Nu är det 3 grader plus, och jag fryser som tusan.

Så funkar mitt liv just nu.

Hur är ert?

//D..d...didde. ( Jag stammar av köldskadorna).

Kommentarer
Postat av: Thanger

Är det inte dags att presentera en ny blogg, Diddesvägtillbakstilldublin? Lite fifa och en bulle?

2008-11-06 @ 18:17:24
Postat av: Linnea

haha, Håller med Thanger, go for it!

2008-11-08 @ 21:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0