Mindre än en vecka

Hej alla mina två fans.
Jag håller på och jobbar med en fanshop som nog ska vara till erat nöje, vi kan redan nu garantera tröjor, plånböcker och andra godsaker. Vi är nu inne i slutfasen på hur jag vill ha logon och det är egentligen bara fonten vi just nu håller på och väljer.
Värt att vänta på, eller vad säger du Didde?
-Absolut!

För att gå på in på något annat så var jag igår iväg för att skaffa mig ett stycke visum inför Bali. Glömde såklart kvitto som påvisar att jag betalat in till Balianska Institutet.
Men vi fixade.
Natura.
Nä jag skoja.
Charm endast.

Vi glider på Söndag, och jävlar i havet vad jag ska göra lika mycket som jag gjort idag.
Ingenting.

Over and out,
astronaut.

//Diddelito.

Kommentarer
Postat av: LL-L

fan va fint diddelito! tycker att du ska ha lite mer bilder på din vardag och att du ska fortsätta att blogga när du är och tjötar med massa ballianer!

2008-11-12 @ 16:02:56
URL: http://storahingstbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0