Friday Night Lights!

....Kan man lätt tänka sig när det handlar om en så glamorös person som jag.
Men sanningen är att jag ligger halvnaken ( Nej Lars. Jag är inte naken.) i min säng, just vaknat, laptopen i knät, och det har inte ens tagit 5 minuter innan Johanna börjar tjata på mig.

Sanningen är den att detta troligtvis är mitt sista inlägg på över en månad. Lite sorgligt tänker ni, och jag försår att ni känner så. Sanningen är förstås som många vet att jag ska åka iväg till Bali, och planen just nu är att hålla mig ifrån i princip allt vad det innebär som påminner om "vanliga" livet. Det innefattar nog också bloggen är jag rädd - jag ska aldrig säga aldrig men troligtvis.

Egentligen borde jag packa, men jag orkar inte, egentligen borde jag trixa med PSP:n.
-Men jag orkar inte.
Det finns mycket jag borde göra just nu, men det enda jag vill göra är att hitta den där klassiska låten som jag bara vet har eggat sig fast i bakhuvudet, men som jag inte kommer ihåg. Den vill jag höra.

För att övergå till något intressantare. Inatt så drömde jag att jag var med i en paddlingstävling, man låg ned på en surfbräda och paddlade. Jag missade starten TOTALT och hamnade skitlångt efter. Det gick sådär till en början, tills jag började ta i som SATAN då jävlar gick det undan, jag började klättra på placeringarna men kom tillslut inte bättre än 5:a. Jag var ganska nöjd med resultatet - men det var ju bara 5:a och jag kände att jag hade mer att ge. Så jag skulle precis ut och träna lite ( Ja ni läste rätt. ) för att sätta nästa lopp PERFEKT.....då jag vaknade. Satan!

Som en fotnot kan jag meddela att Linnea tog hem loppet, och Thanger. Du kom 6:a.

Hörs om lite mer än en månad.

Som Lars skulle sagt, See yah, wouldn't want to be yah!

//Diddjeridooozoo.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hahah !! Fin dröm :)

2008-11-14 @ 15:21:24
Postat av: LL-L

Vad kom jag? eller var jag för lat för att paddla?

2008-11-20 @ 18:24:52
URL: http://storahingstbloggen.blogg.se/
Postat av: Thangy

Haha vadå 6a? Det var ju höga drömmar! Linnea.... fy.

2008-12-08 @ 14:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0