Introduktion - DiddesVägTillAtlas.

Så är vi då här...slutet på en Era, men även början på en annan.

Misstänker att ni inte har en susning om vad jag menar, men det är också därför jag skriver detta inlägget.

Vad är då Diddes-Väg-Till-Atlas?
Jo det är så att just nu, i detta ögonblick, ligger det i tiden att föra bloggar. Detta blir man självklart avundsjuk på.
-Varför får inte jag ha en blogg? Funderade jag.
Självklart får jag det, blev följdaktligen ( Finns äns detta ordet? ) svaret.

Sagt och gjort, då var det bestämt:
-En blogg skulle det bli!
Men samtidigt, en blogg ska ju ha text också, och text måste skrivas, och det ansvaret skulle ligga på mina axlar.
Ett tungt ansvar på den, detta skulle ju inte bli en simpel blogg om inget som denna  denna, eller bara flummiga tankar som denna. Nej, min skulle handla om något speciellt. Efter ett tag så kom jag faktiskt på något som jag faktiskt funderat på ett tag.

Hela konceptet går ut på oss lite mindre atletiska personer - hur/vad skulle vi bli om vi plötsligt bestämde oss för att köpa ett par hantlar och tränade med, 1 gång per dag i en hel månad? Ni har inte en aning?
Precis. DET ska jag ta reda på, planen är att inte ändra min livsstil ett dugg, förutom att träna en gång / dag. Detta för att vi helt enkelt inte vill se hur en välinsatt och bra ätande kille som tränar utvecklas, det har vi ju redan sett. Det är inget kul. Så jag vet ingenting om träning, jag vet ingenting om hur man äter rätt, jag är dessutom inte direkt Atlas, vilket också är anledningen till varför jag valt namnet Diddes Väg Till Atlas.

Om jag är Atlas eller inte i slutet av månaden, vet nog bara gudarna, men vi kan ju hoppas!

Med Vänliga Hälsningar,
Mattias Didriksson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0