Introduktion - Didde

Innan projektet sätter igång, så tänkte jag presentera mig själv lite närmare. Misstänker att alla ( 1 ) person(er) som läser denna blogg faktiskt redan känner mig. Ja Dunken....jag syftar på dig.

För att gå vidare, så är jag en ganska så spinkig kille - jävligt spinkig faktiskt, vågen skruvade upp till 56 Kg igår om jag minns rätt. Detta är självklart bra sett ur projektets synvinkel, då det förhoppningsvis blir större skillnad, eller?



Som ni ser här är jag grym, nästan för grym. Många skulle nog se mig som en grym nörd, andra som en nörd alternativt bara grym, men de flesta ser mig nog som Didde. Jag ser mig som en Didde.

Nu tänker ni - Varför ska en person som Didde, som är så cool ( alternativt nördig ) göra detta projekt? Han är ju redan perfekt.
-Näe, jag är inte perfekt, säger jag. Jag är bara förbannat nära, och i min eftersträvan att bli den perfekta, måste jag motivera mig, jag har nämligen en gåva, jag är naturlig slacker. Det är en inte så bra som det låter.

För att bara påvisa hur mycket jag OFFRAR mig för er, måste jag bara nämna att jag slet med 20kg hanttar genom hela ( halva ) City Centrum igår.
-Det regnade.

Tills nästa gång,
Mattias Didriksson.

Kommentarer
Postat av: LL-L

beste bilden skulle jag vilja påstå

2008-07-10 @ 13:12:46
URL: http://storahingstbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0