Diddes Väg Till Atlas - Dag 1.

Då är det alltså skett - Didde har lyft de första vikterna, som ska leda honom till Vogue, Slitz och Playboy. Vikterna som ska bereda en väg för herren.

Det var inte riktigt så lätt som man trodde - fan det är ju tungt. Schwarzeneger, Stallone, killen ur The Green Mile och Hulken, jag vet hur ni har det, och det är fan inte lätt. För att riktigt få upp stämningen valde jag att smörja in mig i olja - vet inte om alla biffar använder rapsolja för matlagning, men jag känner inte riktigt att det gav den effekt jag eftersträvade. Kan nog bli lite mindre av den varan hädanefter.

Utöver detta har jag tänkt på vad jag ska göra åt morgondagen - jag räknar med att börja dricka direkt efter jobbet, och vart kommer då träningen in i bilden? Räknas att lufta en öl? Jag tror inte det. Knepigt.

Så för att sammanfatta:

  • Det var tyngre än väntat
  • Dunken skrattade åt mig
  • Kollade på Spinal Tap medans jag lyfte vikter, detta var en av de få saker som faktiskt var trevligt med hela den här biten.
  • En annan av de få saker som var trevligt, var ölen som jag intog under mitt korta men intensiva träningspass. Bavaria, hyfsat god.
  • Jag måste hoppa in i duschen för att bli av med oljan.
Dagens näringsintag har bestått av följande:
   
Till frukost:
  • 1 stor kopp latte som jag fick av Krille samt 1 chokladmuffin.
Middag:
  • En macka från O'Briens bestående av Paprika, Ost, Smör, Bacon och Sallad.
Kvällsmat:
  • Ännu inte bestämt, men jag kan känna doften av en macka från Subway ända hit.

Over and out, Didde.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Min öl?

2008-06-27 @ 10:30:22
Postat av: Didde

Kanske :)

2008-06-27 @ 10:55:12
Postat av: Carl

Didde, det finns ju ingen poäng med det här om vi inte får före och efter bilder.



Får vi se en sån här pose snart i bloggen?

http://www.corfit.com/i/zipper1.jpg

2008-06-27 @ 15:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0