Dag 5 - Snart dags för träning

Nu sitter man här i fönstret - tack grannen för ditt internet, lust att flytta routern närmre så man slipper sitta i fönstret dock?

Det börjar närma sig att träna lite, men måste först bli lite sent så man kan hoppa in i duschen direkt efteråt, man får inte vara dum.

Jag har precis läst ut en e-book jäkla intressant faktiskt, nu letar jag upp en annan, hittade en som hetter 'How to use your mind" som verkar vara lite intressant. Aldrig fel att lära sig använda knölen över axlarna menar jag. Får väll se om det ger resultat, förhoppningsvis så.
-Se upp Einstein för här kommer jag!

Jag börjar bli förbannat trött på min näsa som blivit infekterad, och hoppas verkligen att skiten lägger sig snart, annars får jag köra ett Jackson ingrepp, och min budget är inte tight nog. Påtal om budget så är det hyra nästa vecka ( Heja Newcastle! ) vilket är jävligt nice, att skiljas från pengar är det bästa jag vet.

Det har flyttat in en ny kille i vår lya - Tanger, jag är rädd att han ska bryta mitt tighta tränings och kost -schema som jag har räknat ut i minsta detalj, exempelvis så köpte jag en 6" Sub of the Day  på Subways idag, mhhhhhhhhhh.

Inte haft mycket att göra idag inte, jobbet som jag degade mig igenom, köpte en mopp på vägen hem, och städade lite i lyan. Efter det så var det en vilsen brud utanför lyan - Glenn är inte sämre än att han ställer upp direkt, skulle tippa på ~2 min innan han var ute ur lyan.
-Imponerande Glenn.
Mötte upp med dem + Tanger på Spar för att käka och gå på bio, men tror ni någon bio går? Nej.
Blev att knata hem igen, kul.

Men nu fan är måndagen snart över, och det som återstår är Rock Band och Uefa, inte fy skam det heller.

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0