Dag 5 - Måndag eviga måndag.

Äntligen Måndag - denna dagen är perfekt för att påminna folk om att ens liv faktiskt inte är så himla trevligt som man kan tro på helgen. Projektet går väll sissådär, hann inte riktigt pumpa i fredags som det var tänkt, då vi var tvugna att dricka öl direkt efter jobbet, jobbigt läge. Dock så bar jag ölen hem, vilket var tungt som tusan, så det går bra ändå. Annars har jag kört varje dag och jag känner redan att hulken vrålar efter att få komma ut,
- Snart hulken, snart så...

I helgen har jag utöver hutlösa mängder pumpning - också fyllt år, då behövdes tårta. Så det fick det bli. Tårta är fruktansvärt nyttigt, men var inte så god, för jag och Dunken hade nämligen gjort den. Jag borde inte blivit kock.

Jag och Johanna har utöver detta formerligen pissat på Glenn och Thanger i Uefa 2008. Siffrorna låter jag vara osagda men det var 8-0 sammanlagt, på två matcher.
-Johanna, du och jag äger.

Carl: Din posebild kommer, men inte idag.

Best regards, Hulken.

Kommentarer
Postat av: sanna

Ha en bra dag:)

2008-06-30 @ 11:15:10
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0