Dag 7 - Halvvägs till helgen.

Vår lya har utökats med två unga jäntor - Fanny och Louise. Har knappt hunnit träffa dem än dock, men de är säkert skittrevliga, Glenn har ju dragit hit dem för att överraska Tanger.
-Det funkade.

Jag är återigen rädd för att min lunch och sovschema kommer att bli rubbat och därmed sabotera mitt projekt. Men stark som jag är i mentala hälsan så kommer jag stå emot som aldrig förr. Jag skall icke rubbas.

Jag har tränat på bra ändå, och jag känner resultat i form av sega armar.
-Härligt.
Jag önskar bara att jag kunde bli som Atlas snart, jag börjar bli trött på det här. Jag har också funderat på hur fan jag ska göra när jag drar till sverige, det är ju skitjobbigt att packa en väska med hantlar i, argh I say.

Ikväll är det bio som gäller, blir nog att köra lite reps med en Fanta Frozen tror jag

MVH Mattias.

Kommentarer
Postat av: Pix

Ja å bion va ju jättebra. en 100%

eller neeeeej Pixie va dum du e. Tacka vete "Smala Sussi"

2008-07-03 @ 10:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0