Dag 6 - Morgonstund har guld i mund.

Så är det Tisdag, dagen efter Måndag. Stort.
Måns sa en jäkla bra sak igår, Tisdagar är den mest omotiverande dagen på veckan. Anledning:
-Måndag är man taggad inför att hata, så den är man lite beredd på, men Tisdag, där har man inte ett skit att se fram emot. Det är i början av veckan, solen skiner med 90% säkerhet inte, och fåglarna kvittar absolut inte. Onsdag då? Jo, lill-lördag och dagen innan lön, den funkar. Torsdag är ju lönedag, och dagen innan Fredag.
-Jag tror nog Måns har en poäng.

Glenn bestämde sig för att hjälpa mig att pumpa igår. Han gjorde det genom att först spöa mig på UEFA med 2-0, en grym match, för att sedan visa för mig hur mycket mer han kunde lyfta.
Tack för stödet Glenn. Dig kan man lita på.

Idag ska jag sova direkt när jag kommer hem.

Mattias.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0