Dag 30 - Även det lättaste jobb, blir tufft i längden.

Jag lovar att ni kommer att döda mig för att jag säger det här.
Men gud vad tungt det är, när man spenderar en hel dag på stranden, och upptäcker till sin fasa, att man är nära på att DÖ av solsting. Jag lovar. Helt sjukt bränd är jag, och det påvisar ännu en gång, något som jag försökt pränta in i huvudet på folk sedan ja, urminnes tider, att det är SJUKT jobbigt att vara slacker.

För att påvisa hur tungt det är, valde jag faktiskt att ta med en bild. Så njut nu. För nu har ni fått en bild.
Lägg märke till att det inte är min hand på bröstet, det är avtrycket från handen.

Solbränna

//Mattias

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hur lyckas man? :P

2008-07-25 @ 23:29:55
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ahahahahahahahahahahahahahahahahaha



/ Mayer

2008-07-28 @ 10:26:31
Postat av: Linnea L-L

Hahahah !

2008-07-29 @ 00:22:42
Postat av: LL-L

må säga att du ser måttligt biffig ut på den bilden.. hantlarna fungerar alltså?

2008-07-29 @ 17:27:54
URL: http://storahingstbloggen.blogg.se/
Postat av: Thanger

HAHAHAHAHAHAH DET ÄR BARA DU SOM LYCKAS HAHA

2008-08-01 @ 10:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0