Dag 26 - The day of Revival.

Jag är medveten om att jag inte har uppdaterat bloggen på ett jäkla tag. Jag skyller helt enkelt på ett för hektiskt liv och att högtalarna på datorn nästan är sönder, inte lika kul då.
-Men nu ska vi allt blogga!

Jag fick ett tips om att gå tillbaka till den gamla klassikern armhävningarna, lustigt att jag inte tänkt på det själv!
Killen som går under alias 'Anonym' du är GUD och jag ska döpa en gata efter dig. Anonymgatan ska jag kalla den, och den ska ligga i Paris, jag har nämligen stora planer på att utvidka mitt nuvarande territorium, men nog om det, det får bli ett framtida projekt, och en framtida blogg kanske? Vem vet.

Så efter att ha gått tillbaka till gamla klassikern känner jag mig nu helt plötsligt lite handikappad, jag hatar armhävningar och det är det tråkigaste som finns i hela världen. Nästan.
Så för att lösa detta tänkte jag gå ner till den stora staden och lyfta lite tunga saker. Nämligen ÖL, men som vanligt är det Hannes jag väntar på. Han är alltid en stor bromskloss. Mannen utan fart, Grabben utan hela ben, Pojken utan viljan att springa, Killen med omättbar sömn, Mr. Oansträngd, Herr. Lat, Mr Lat-O-Gonzaler, ja, kärt barn har många namn. Det där är bara början. Skulle kunna lägga upp ett ytterliggare inlägg bara för att håna Hannes, men jag måste nog ner och ta lite glass.

Au Revoir, Mattias.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är lugnt Didde, men det visste jag ju redan. Jag menar, jag har ju varit din idol sen du kom till Irland. :P



Anonym aka Mayer

2008-07-22 @ 07:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0