Dag 24 - Semester!

Tjo!
Äntligen semester, precis vaknat, klockan är runt halv 12, och jag är inte bakis. Tror på denna dagen jag.
Riktigt skönt att få sova efter att ha sovit ungefär 2h igår ( tack Johanna...) p.g.a. tidigt flyg och tjatande kvinnofolk.

Angående träningen så är jag lite skeptisk till hur jag ska göra, packade väskan i fyllan igår natt, och inte låg det en hantel där i inte. Vad kan det kosta att köpa en här nere tror ni?
I värsta fall får jag köra på Moas 'lyfta-öl-koncept'. Men det funkar det med :)

En sak som är värd att tänkas på:
Angående Rainbow som pajade efter 20år ( eller var det 25 ? ) av stadig tjänst, så stod min syster i kö till den karusellen. Vissa föds med tur, andra föds med förmågan att ducka en kula varje gång, andra är helt enkelt slackers.
Så kan det gå.

//Mattias

Kommentarer
Postat av: Johanna

Varsågod.

2008-07-20 @ 18:04:52
URL: http://jopimo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Testa gå tillbaka till klassikerna som armhävningar? :p

2008-07-21 @ 07:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0