Dag 20 - Tisdag mitt i veckan

Först och främst - har jag fått endel kritik i kommentarerna att jag inte följer reglerna jag satt ut för mig själv. Detta tycker jag låter lite väl hårt faktiskt, även Gud fick en vilodag, bara att han valde att lägga den på en söndag. Jag valde att lägga den lite slumpartat, kan dock hålla med om att själva meningen är att köra varje dag. Så får be om ursäkt - men att mina tyglar inte stramas åt så hårt i framtiden, mmkay Lars?

Till ett verkligen problem nu, det är nu klart att jag ska åka iväg på metalfestav i Tyskland, närmare bestämt Wacken. Jag har då börjat fundera på hur satan jag ska ta med mig hantlar osv, det kommer ju se jättekonstigt ut om jag ska ha med mig det i min redan minimala väska.
-Jag funderar vidare.

Ska åka hem till Sverige nu på fredag, och är även ledig på Torsdag, så har en riktigt kort vecka framför mig.
Klockrent.

Status på magen: Skakigt, men ovanligt OK.

PS: För andra gången lovar jag här och nu, att en bild SKA upp innan jag åker hem.

//Mattias.

Kommentarer
Postat av: moe

Man kan också lyfta öl eller mjölk. Det är bra.

2008-07-15 @ 13:59:33
URL: http://jopimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0