Dag 19 - Sprängda bukar och glömda pass

Min mage är helt fuckad idag - precis som vanligt. Allt började med shots en söndagsmorgon klockan fyra, detta resulterade i huvudvärk och illamående dagen efter. Detta resulterade på sin tur till att man inte ville käka något vettigt till kvällsmat. Detta resulterade i Chilinötter och cup-soup. Jävligt gott och Jävligt bra för buken.

Nämnde jag att om man shotar en söndag klockan fyra, så slocknar man ganska så lätt när man kommer hem? D.v.s. så har jag nu missat att träna ännu en gång.
-Fy!
Dock så har jag klarat att köra nästan varje dag i 19 dagar hittils. Jävligt stabilt! Helger när man är onykter så har man faktiskt lite rätt att glömma, det tycker iaf jag, och jag bestämmer reglerna.

Funderar på om jag ska tänja på gränserna lite och ta en buksprängare på min redan dåliga mage. Det skulle vara värt att se.

//Mattias

Kommentarer
Postat av: LL-L

sämst! du kan ju inte ändra reglerna!

2008-07-14 @ 11:57:38
URL: http://storahingstbloggen.blogg.se/
Postat av: LL-L

citat:



"hur/vad skulle vi bli om vi plötsligt bestämde oss för att köpa ett par hantlar och tränade med, 1 gång per dag i en hel månad?"

2008-07-14 @ 11:58:44
URL: http://storahingstbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0