Dag 15 - Inspirado

Idag vaknade jag upp och var egentligen jäkligt trött och bitter. Mina tankar ändrades dock i det skede då jag faktiskt förstod att det var lönedag idag, toppen.

Efter gårdagens svek tvingades jag vända mig till Johanna Forss och hennes Bali bilder. Det blev en del öl, och mycket trevliga diskutioner. Bland annat en tanke kring hur fort en riktigt snabb stenograf kunde hugga in i sten.
-Jag gissar på skitsnabbt.
Detta fick mig att bli sjukt inspirerad till att bli jättebiff så jag klarar av att simma ut till de stora vågorna när jag surfar.
-Kom igen Didde!

Jag har fått önskemål om att lägga upp lite bilder för att visa hur det går för mig, detta ska självklart fixas. Om jag kommer ihåg så ska jag fixa det det första jag gör när jag kommer hem, bara för er skull. Har även fått önskemål om en bild INNAN jag började. Det blir svårt att fixa, mycket svårt.

Kan som en sidnot berätta att jag har inte märkt någon skillnad själv, förutom att jag är jävligt trött i armarna hela tiden. Men vad gör man inte, när borde man förvänta sig resultat? Sker det direkt eller i en jämn takt?
-Ja inte vet jag, hoppas det kommer på en gång i slutet av månaden, så står jag där med spräckt tröjja och riktigt biffig kropp. DET skulle vara grymmt coolt.

Glenn upptäckte till min stora förvåning att en person som varit precis under näsan på oss, Johan, är som klippt och skuren som mittback i Aston Villa. Nu funderar vi serriöst på att maila dem och fråga om provspelning för vår nya stjärnlirare.

//Mattias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0