Dag 13 - Det eftersträvade 'Det:et'

Ni har hört talas om det tidigare - det är jag övertygad om. Det som kallas det, vissa har det. Andra inte. Det är vad som får folk att gilla dig - oavsett vad man gör. Typ som Rolling Stones, jag skulle aldrig kunna slänga ut saker ur hotellrum OCH vara älskad. Det är mycket det i dem måste jag säga.

Det jag nu börjat fundera på är, vi som saknar det, är det något man kan träna upp? Vad får det att vara det?
DET! Skulle jag vilja veta. Någon av alla mina flitiga läsare som har en tanke kring detta?
-Ja, Dunken jag syftar på dig.
Men samtidigt - skulle det inte ruinera hela grejen med det om man kan träna upp det? Det känns mer som en naturlig talang än något som man kan få på vägen. Men vad vet jag, jag har t.o.m. startat en blogg för att jag är för slacker. Det är inte ens nära att vara det även om jag så låg inne på intensivkurs i flera årtionden.



När jag pratar om det menar jag såklart inte filmen Det jag har inte ens sett den, men den verkar vara sådär ändå.

Clown


 IMDB till IT

//Mattias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0