Dag 12 - Måndag igen

Återigen Måndag. Jäkla skönt, har saknat min dator, mina kaffemuggar som jag ska ta bort någon dag, min sletna telefon som Paola ringer på, min disphatt jag inte orkar ta på mig och buksprängaren* som får mig att ha ont i magen varje dag.
-Detta är ju uppenbarligen en lögn, och jag hade gärna varit hemma. Gärna haft helg. Gärna spelat Boxning på Wii Sports med Johanna och vinna. Gärna se Pixie dricka rött vin direkt ur flaskan och sist men inte minst gärna se på hur en omskärelse går till, i närbild.
-Men detta går inte. Det är ju trots allt måndag.

Nu tycker ni kanske jag låter bitter, kanske är jag det, men det är ju måndag!

Projektet går ganska bra, jag har tränat nästan varje dag. Märker väll inte direkt någon skillnad men det kommer väll! Vägde mig i helgen igen, 60kg. Misstänker att all öl under helgen hade satt sina spår, efter några toabesök senare vägde jag återigen 55kg. Oroväckande mycket skit jag sitter inne på.

// Mattias

*Buksprängaren är en mycket intressant uppfinning. Det går ut på att man tar en chokladmuffins följt av en Latte. Detta får magen att känna av en skum kemisk reaktion och gå high-wire. INTE att rekommendera.

Kommentarer
Postat av: Pix

haha omskärelsen va väl inte värst!? men mkt äcklig vill jag minnas.

och Didde kanske ska skippa buksprängaren!!

2008-07-07 @ 16:16:45
Postat av: Johanna

Du vet att jag vinner Didde. På boxning. På bowling.

2008-07-07 @ 17:06:02
URL: http://jopimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0