Inlägget om Jul

24 December.
Låter det bekant?
-Självklart tänker ni. Det kommer ju varje år. Men där har ni lite fel, 17 December kommer också varje år, men inte tänker du på ett speciellt sätt om den dagen ( ursäkta alla som fyller år denna dagen, jag tänker på er massor....) eller har jag fel?

Det här är som ni säkert redan räknat ut det traditionella Julaftonsinlägget. Det ska vara rofyllt och fyllt av värme. Det ska innehålla referenser till när man var liten, och om barn med stora ögon som öppnar julklappar. Jag vill såklart inte vara sämre, här kommer det:

 

 

Det där inlägget var mest för oss grabbar, visst blev ni lyckliga av att se den där bilden? Stora ögon och glada leenden?Julanda så det dänger om det.

För er kvinnofolk så sitter jag också inne på ett ess i rockärmen. Titta på den här rackarn:

:

Nu blev väll ändå kvinnofolket glada eller hur? Min blogg strävar efter att glädja alla, och nu är väll ändå alla glada och lyckliga? Jag är relativt glad. Vaknade lite förtidigt och kunde inte somna om - surt - och gick sedan ned till nedvåningen bara för att upptäcka att morsan vill ha köket för sig själv. Nu sitter jag och håller mig undan med Hitta Nemo på TV. Inte så pjåkigt det heller!

För att runda av:

EN SYNNERLIGEN GOD JUL TILL ER ALLA!!

//Mattias "Hohoho" Didriksson


Kommentarer
Postat av: LLL

jag tycker det är lite fickelt att det står "daniel" på den bilden med den tjejen... om det nu är en tjej? :S

2008-12-28 @ 17:10:14
URL: http://storahingstbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0