Hej Hej Hej Tomtegubbar.

Hemma.
Hemma ifrån,
  • Värme
  • Surfning
  • Sitta vid poolen och läsa
  • Ligga i poolen och kasta Gris.
  • Gå och äta på vanliga stället för att upptäcka att man inte är sugen på Mie Goreng ändå.
Ni gissade rätt. Det är fan skönt att vara hemma! Jag gillar kyla, jag gillar att Julen närmar sig med stora steg, för att citera en låt, och jag gillar att jag inte har någon julstämning ALLS. Inte nog med att jag tvingas tackla denna känsla med att själv vara osugen på julen. Så får jag höra att jag står skyldig till att ha försört andra personers julstämning. Jag känner mig som Grinchen. Men snygg. -are. Han var fan cool Jim Carrey som Grinchen, det var han.

Jag vet med mig att folk förväntar sig att jag ska skriva ett JÄTTEinlägg angående min resa till Bali. Detta orkar jag. Inte, göra idag. Det får jag göra någon annan dag, t.ex. när jag har fått bilder av Glenn och Johanna. Låt gå för det.

Gud jul alla, och må kristi ande fylla er alla med härlig julstämning.



Inte.




//Mattias Didde Grinchen "One Eyed Man" Didriksson.

Kommentarer
Postat av: Nea

haha.. så sant som det är sagt! Bra att du står för det, Grinchen!

2008-12-20 @ 21:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0