Domarens Kuriosa

Ibland.
Ibland funderar jag lite extra. Just nu sitter jag och funderar på vad domaren som dömde Wigan - Newcastle funderade på, när han satte pipan i munnen och blåste straff. Kanske var det hockey? Jag tyckte jag hörde domaren mummla '2+2, Slashing.'.

Nu är juldagarna över, skönt faktiskt, men lite tråkigt också. Nu måste jag på allvar fundera på framtiden. Jobbigt. En dag som denna när man dock är bakis och olycklig, blir det inte bättre av att Newcastle spelade skitdåligt mot Wigan, som att de glömde bort att de skulle spela idag, och plockades upp på vägen av spelarbussen. Fan inte okej. Men vad hände här? Svära mitt på bloggen. Inte okej.
-Förlåt Lasse.

I vilket fall ska jag om bara ett tag springa iväg för att plöja igenom ett Matrixmaraton. Inget kan peppa upp så mycket som bibeln i en sci-fi version. Ska bli trevligt. Hoppas jag håller mig vaken för jag har nämligen inte sett de sista två filmerna. Nu ska jag iväg och gråta en skvätt. Hörs!

PS: Jag hatar Grease. Ja jag sa det. Jag HATAR Grease. Den suger.

Kommentarer
Postat av: LLL

du är förlåten! :) om det är till någon tröst så hatar jag också grease filmerna! as dåliga!

2008-12-26 @ 20:16:51
URL: http://storahingstbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0