Didde have a dream

Shit.
Det var det första jag tänkte när jag vaknade. Ni förstår min dröm var förbannat snuskig. Vi var ungefär 10 personer som skulle fira nyår i ett slott. Mysigt tänker ni. Absolut. Kruxet var, att detta slottet var fullkomligt invaderat av snuskiga jäkla insekter och djur. Jag snackar ormar, skorpioner, krabbor, you name it!

Hur som helst - för att göra en lång dröm kort. Jag gick först in i ett rum för att leta upp min radiostyrda spindel ( Ni läste rätt, jag hade en radiostyrd spindel, och den ÄGDE. Den kunde slänga andra kryp i vattnet....) som hade komit bort sist den räddade mitt liv från en gigantisk insekt. Hur som helst, så följde såklart resten av folket med. Då får jag syn på det. En GIGANTISK jävla orm!  Så satans stor. Jag sket nästan ner mig såklart. Men vad tusan gör Sara? Hon ska gå fram och peta på den, för att spela tuff. VAD I HELVETE!?

Hur som, så virvlar sig ormen runt henne, alla får panik. Timmie försöker hjälpa henne, fastnar i en andra orm som dyker upp. Alla skriker.
-Vad i helvete ska jag göra? Tänker jag såklart.
Tills jag ser den, GENIALT!.
-Jag fixar det här, hör jag mig själv tänka. Greppar sedan tag om en stor dunk med ketchup som står på bordet. Langar den RAKT i huvudet på ena ormen som helt enkelt kolar av totalt. En orm nere. En kvar.
Tänkte jag, sen vaknade jag.

Läskigt skit. Vågar inte somna om.

 

©

//Didde

Kommentarer
Postat av: LLL

hahahahha, fan vilken go dröm!



jag gillar att ketchupen lyckades pryla ormen så han tuppa av! hahaha (ordvits)

men jag börjar fundera.. hur fan ska det här sluta egentligen??



mr didriksson - somna om så vi får veta resten!!

2008-12-31 @ 12:44:57
URL: http://storahingstbloggen.blogg.se/
Postat av: B

Vill gärna läsa om fortsättningen på detta hiskeliga äventyr.

2009-01-02 @ 16:05:56
Postat av: Cindy

Haha modigt av sara :P jag drömde fan en dröm som var så läskig inatt att jag inte vågade titta ut genom fönstrena efteråt :/

2009-01-05 @ 13:46:53
URL: http://www.nogg.se/babyballerina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0