Träning, Träning.

Var ett tag sedan jag bloggade. Inte så konstigt heller, då jag inte haft ett dugg sug.
Eftersom jag då helt plötsligt bestämt mig för att slänga upp ett inlägg här, tror ni då självklart att undertecknade fått tillbaka detta sug?
Det stämmer inte. Jag har helt enkelt fruktansvärt tråkigt, ingen att prata med, och även om Newcastle matchen på TV är underhållande, så är det fortfarande bara Carling Cup, och det är fortfarande en relativt lätt seger vi tar med ett B-betonat lag.

Så vad ska vi skriva om idag?
-Ja du Mattias. Något ska vi väll kunna snickra ihop.
Vad var temat på bloggen nu igen? Just ävlar träning.

Så vad har jag tränat med på sista tiden?
Det är väldigt mycket jag har tränat med ska jag meddela, just nu ligger jag på intensivträning när det kommer till återhämtning av immunförsvar. Samt även träning när det kommer till återbyggnad av vävnad i foten.

Påtal om foten, så sträckte jag den pågrund av träning i Rysk akrobatik. Så ni förstår att jag har tränat massor. Nästa vecka ska jag träna på att slösa så lite pengar så möjligt, då jag har begränsad budget efter detta träningsläger som jag redan talat om.

Påtal om promenadsegern på TV för mitt älskade Newcastle som jag just talade om. De petade just in en bolljävel till, på övertid, 93:51 minuter in i matchen för att vara exakt. HUR det kan få förekomma i en match med 3 minuters övertid, det går att diskutera, men det kanske vi ska överlåta åt Keegan.

Gud vad tråkigt.

Bah.

2-2 mot ett brödlag?

Hmm.

Hoppar nog in i duschen

//Matti...äh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0