Så det kan gå

Vad tusan hände där?
Nu var jag precis på väg för att duscha, så ser jag att det är ju ta mig tusan bara ett möte i denna cupen, alltså förlängning, och jag var |-| <---- Så nära på att missa det.

Michael Owen.
-Vilken jävla gud.
Synd att dem inte kör Golden Goal, då hade jag kunnat duscha vid det här laget.

Lägg till Given till den gudlistan också förresten.

WOW, ribban. Tur är också en skicklighet som jag brukar säga.

Keegan har förövrigt sett gladare ut.

Nu tycker jag allt domaren är lite hård som ger frispark för en pyyyyytteliten knuff.
Tur att Given lyckas rätta till allting...

Dags att duscha.

Kommentarer
Postat av: T

Tog vägen slut här?

2008-10-01 @ 16:17:49
Postat av: LL-L

jag känner igen det.. bloggtorka...

2008-10-02 @ 13:12:32
URL: http://storahingstbloggen.blogg.se/
Postat av: LL-L

han kanske drunkna i duschen???

2008-10-02 @ 13:13:01
URL: http://storahingstbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0