En svag man vid kritan

Igår märktes det tydligt hur mycket träning jag måste lägga ner på mig själv, inte bara på kroppen utan också mentalt. Hur kan man planera en team-event, tagga med limbo, och sedan totalt falla?
Fråga mig inte, men det skedde. Kan det ha varit avsaknaden av n00bs från början? Kan det ha varit fotbollen som fick mig otaggad? Var det bara en sådan där dag, då How I Met Your Mother verkligen bevisar att den serien fan är bäst någonsin?
-Jag vet inte, men jag lyckades få till några bra förslag tycker jag allt.

Tecknen är tydliga. Diddes mentala styrka är inte stark nog för att vara taggad alla dagar i veckan, troligtvis inte ens för två dagar i veckan. Men samtidigt, vem behöver vara taggad när det bästa som finns är att sova?
Säg det.

Samtidigt, hade jag varit taggad hade jag ju ändå fått sova. Men lite senare.

//Trötter

Kommentarer
Postat av: Linnea L-L

Det är inte lätt i alla lägen,

2008-08-18 @ 12:55:01
Postat av: L-L-L-L SPÖKET

Nehe, det vet du!

2008-08-18 @ 13:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0