All Styrka Är En Styrka

Idag tränar jag även på arbetstid.
Jag ligger i hårdträning på att stå ut med Mayers gnäll. Han har inget snus och har inte snusat på flera timmar.
-Ja ni hörde rätt, jag trodde inte heller mina öron men så kan det gå.

Det är inte så lätt som det låter. Det krävs ett starkt psyke och stort tålamod. Jag har ganska mycket av båda, men Mayer är från Norrland. Då är man bitter till en början. Lägg då på en osnusad norrlänning.
-Jag vet, det låter hemskt. Men jag ska komma tillbaka som en starkare man när jag väl levt mig igenom detta hårda test.

För som alla vet:
When Atlas Falls, Titus will rise from his ashes.

//The Hunk

Kommentarer
Postat av: Mayer

Yep, livet suger.

qq :(

2008-08-07 @ 16:46:34
Postat av: Linnea L-L

inte lätt, men vi hörde honom allihop! ;)

2008-08-08 @ 11:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0